Isnin, 8 Jun 2009

Antara DOA dan USAHA




Ketika menulis n3 ini, jam masih belum menunjukkan pukul 6 pagi. selesai solat suboh, saya terus duduk di depan komputer. Terkenang suasana di tanah suci lewat 8 tahun yg lalu, ketika wukuf di Arafah, antara doa yg telah saya panjatkan pd Ilahi...


Ya ALLAH, kau jadikanlah daku ini menjadi sumber ilmu kepada teman2 /masyarakat.

Subhanallah. Pd tahun ini doa saya itu telah ALLAH makhbulkan. Namun untuk merealisasikan doa tersebut saya telah bekerja keras supaya doa itu tertunai. Perasaan bahagia begitu terasa, macam org dapat hadiah berkarung emas, kemudian emas itu saya agih2kan agar dapat dimanfaatkan untk semua yg memerlukannya. Ayuh teman2, emas telah pun ada di tangan anda, pilihlah, nak buat pelaburan di mana...Nasihat saya rajin2 melabur di bidang ilmu, sebab hanya dgn ilmu iman terjaga... maruah ISLAM terbela. Kepada teman2 di TPP, saya begitu mengharapkan teman2 semua menggunakan kemudahan yg telah ada pd blog ini dgn bijaksana. Cuma petik di hujung jari....

0 comments:

Catat Ulasan